دانلود بازي PES 2018براي PC + كرك

دانلود بازي كامپيوتر و اندرويد

دانلود بازي PES 2018براي PC + كرك

۴ بازديد

دانلود بازي PES 2018براي PC + كرك

دانلود بازي PES 2018 براي PC + كرك

 

دانلود بازي PES 2018 براي كامپيوتر

| بازي فوتبال حرفه اي 2018 |

| كرك معتبر و رسمي CPY اضافه شد… |

| نسخه كم حجم FitGirl v1.0.1.02 + RCMP2018 اضافه شد… |

| نسخه كم حجم و فشرده CorePack اضافه شد… |

 

PES 2018 نسخه جديد بازي Pro Evolution Soccer در سبك فوتبال حرفه اي مي باشد كه در سال 2017 توسط Konami ساخته و براي پلتفرم كامپيوتر PC عرضه شده است. علاقه‌مندان به سري بازي‌هاي فوتبالي...

دانلود بازي PES 2018براي PC + كرك

دانلود بازي PES 2018 براي PC + كرك

 

دانلود بازي PES 2018 براي كامپيوتر

| بازي فوتبال حرفه اي 2018 |

| كرك معتبر و رسمي CPY اضافه شد… |

| نسخه كم حجم FitGirl v1.0.1.02 + RCMP2018 اضافه شد… |

| نسخه كم حجم و فشرده CorePack اضافه شد… |

 

PES 2018 نسخه جديد بازي Pro Evolution Soccer در سبك فوتبال حرفه اي مي باشد كه در سال 2017 توسط Konami ساخته و براي پلتفرم كامپيوتر PC عرضه شده است. علاقه‌مندان به سري بازي‌هاي فوتبالي، هر ساله در شهريور ماه منتظر عرضه نسخه جديد بازي PES و FIFA هستند. در اين مطلب از سايت ياس دانلود، مفتخريم به عنوان يكي از اولين وب‌سايت‌هاي فارسي زبان، نسخه كرك شده بازي PES 2018 را خدمت شما عزيزان ارائه مي‌كنيم. نسخه 2018 بازي فوتبال حرفه‌اي، شما را به سطح تازه‌اي از لذت و هيجان دنياي فوتبال وارد مي‌كند. هرآنچه كه از نسخه‌هاي پيشين در ذهن داريد را فراموش كنيد؛ چرا كه PES 2018 با مجموعه‌اي از قابليت‌هاي جديد و به روز شده، مطمئنا توجه طيف وسيعي از علاقه‌مندان را به خود جلب خواهد كرد. توسعه يك محصول سالانه، انتظار مشتريان را سال به سال بيشتر مي‌كند. به مدت چند ماه، مي‌بايست همه‌چيز را بهتر و زيباتر كنيد. كاري كه كمپاني KONAMI هم موفق به انجام آن شد! هرچند كه همچنان مشكل ضعف تيم‌هاي لايسنس در نسخه 2018 اين بازي هم وجود دارد، اما اين مشكلات به مرور زمان با نصب پچ‌هاي معتبر به آساني قابل حل است. در PES 2018، سازندگان تمام تلاش خود را به كار گرفته‌اند تا گيم‌پلي اين بازي را تا حد ممكن به واقعيت نزديك كنند. ديگر خبري از دويدن‌هاي فوق سريع و افسانه‌اي نيست! سرعت توپ و حركت بازيكنان، همچون دنياي واقعي تنظيم شده و روند مسابقات فوتبال، تغييرات چشم‌گيري داشته است.

 

گلزني در PES 2018، كار چندان آساني نيست! دروازه‌بان‌هاي حريف اكنون از هوشياري بيشتري برخوردارند و گذشتن از آنان به راحتي نخواهد بود. شبيه‌سازي وضعيت و شرايط آب و هوايي نيز يكي ديگر از مهم‌ترين ويژگي‌هاي اين بازي به شمار مي‌رود. در شرايط آب و هوايي برف و يا باران، زمين بازي به شكل قابل توجهي تحت تاثير آن‌ها قرار مي‌گيرد. اگر در چنين شرايطي بي‌احتياط باشيد، تكل‌هاي شما مي‌تواند بسيار دردسر آفرين باشد. به طور كلي، PES 2018 سعي كرده تركيبي حرفه‌اي از عناوين موفق پيشين خود عرضه كند. همانطور كه مي‌دانيد، به عقيده بسياري از پليرهاي فوتبال حرفه‌اي، بازي PES 2016، يكي از موفق‌ترين عناوين كمپاني KONAMI بود كه بازخوردهاي مثبتي را دريافت كرد. سال بعد، كونامي با عرضه PES 2017، گيم‌پلي و ساختار پيشين و موفق خود را حفظ كرد و اين بار ساختار كلي بازي را دست‌خوش بهبودهاي كلي كرد. در نسخه 2018 اين بازي، كمپاني KONAMI به شكلي هوشمندانه سعي بر آن داشته كه تركيبي واقع‌گاراينه را از عناوين پيشين خود عرضه كند. شبيه‌سازي دقيق و هوشمندانه بازيكنان، حركات تكنيكي منحصر به فرد، احساس واقعي فيزيك بازيكنان در طول بازي و … از مهم‌ترين ويژگي‌هاي قابل توجه در مورد اين نسخه از بازي به شمار مي‌روند. هم اكنون مي توانيد نسخه نهايي و كرك شده بازي PES 2018 را به صورت رايگان و با لينك مستقيم از سايت ياس دانلود دريافت نماييد.

 

 

 

محيط بازي :

 

 

 

 

 

FitGirl Repack Features:

Based On Pro.Evolution.Soccer.2018-CPY ISO Release: Cpy-Pes2018.Iso (26,406,516,736 Bytes)
Reddit Community Mega Pack 2018 (By Lfcanfield, Ver. Sep 15, 2017, 1.1 GB) Added As An Optional Download
100% Lossless & MD5 Perfect: All Files Are Identical To Originals After Installation
NOTHING Ripped, NOTHING Re-Encoded
While You Have All 17 Languages For GUI Included In This Repack, You Can Download & Install Only Those Commentary Packs You Need; Also You May Skip Downloading And Installing Of Reddit Community Mega Pack 2018
Significantly Smaller Archive Size (Compressed From Cumulative 25.7 To 8.2~14.3 GB, Depending On Selected Components)
Installation Takes: ~10 Minutes On 8-Cores CPU; ~20 Minutes On 4-Cores CPU; ~40 Minuyes On 2-Cores CPU
After-Install Integrity Check So You Could Make Sure That Everything Installed Properly
HDD Space After Installation: Up To 25 GB (Depending On Selected Commentary Packs)
Game Settings Can Be Changed By Running “PES 2018 Settings” From Your Desktop
Repack Uses Ztool Library By Razor12911
At Least 2 GB Of Free RAM (Inc. Virtual) Required For Installing This Repack

 

 
سيستم مورد نياز

حداقل سيستم مورد نياز :

OS: Windows 10, 8.1, 8, 7 SP1(64bit)
Processor: Intel Core i5-3450(3.10GHz)/AMD FX 4100(3.60GHz)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 650/AMD Radeon HD 7750
DirectX: Version 11
Storage: 30 GB Available Space

سيستم پيشنهادي :

OS: Windows 10, 8.1, 8, 7 SP1(64bit)
Processor: Intel Core i7-3770(3.40GHz)/AMD FX 4170(4.20GHz)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 660/AMD Radeon HD 7950
DirectX: Version 11
Storage: 30 GB Available Space

 

راهنماي نصب

– فايل با فرمت ISO رو بايد توسط درايو مجازي با نرم افزار Ultra ISO يا نرم افزار Daemoon Tools باز كنيد و يا توسط نرم افزارWinRAR استخراج و نصب نماييد.

– هنگام نصب بازي آنتي ويروس خود را غير فعال نماييد.

– كرك بازي را در محل نصب بازي كپي و جايگزين نماييد.

– در صورت هر گونه مشكل راهنماي دانلود سايت رو مطالعه نماييد.


تفاوت نسخه‌هاي CPY – FitGirl – CorePack:

هيچ تفاوت خاصي بين نسخه‌هاي مذكور وجود نداشته و تمامي آنان بازي PES 2018 Update 1.0.1.02 هستند. نسخه CPY همه‌ي زبان‌هاي مكزيكي، چيني، ژاپني، اسپانيايي، انگليسي و … را با خود به همراه داشته و همين امر موجب افزايش حجم چشم‌گير آن شده است. در مقابل، نسخه‌هاي FitGirl و CorePack با حذف فايل‌هاي اضافه زبان، حفظ زبان انگليسي (منو و گزارش) و فشرده‌سازي چشم‌گير، توانسته‌اند حجم بازي را به حد قابل ملاحظه‌اي كاهش دهند.  به طور كلي مي‌توان گفت كه هيچ تفاوتي بين اين نسخه‌ها وجود ندارد و شما عزيزان به انتخاب خود مي‌توانيد هركدام از آنان را دانلود و از تجربه بازي لذت ببريد.

علاوه بر اين، نسخه FitGirl همراه با يك فايل آپديت با نامRCMP2018 عرضه شده كه با فراخواني آن از منوي بازي در قسمت EDIT > DATA MANAGEMENT > LOAD DATA ، مي‌توانيد اسامي بازيكنان، تيم‌ها، لباس‌ها و … را در لاليگا، بوندس ليگا، ليگ جزيره و … بروزرساني و اصلاح كنيد.

نكته: فايل آپديت RCMP2018 تنها بر روي نسخه FitGirl كار مي‌كند!


نحوه اعمال كرك CPY بر روي نسخه FULL UNLOCKED: 

فايل آپديت مربوط به نسخه FULL UNLOCKED براي سازگاري با كرك CPY را دانلود و از حالت فشرده استخراج كرده و سپس محتويات آن را در محل نصب بازي كپي و جايگزين كنيد.


آموزش جامع رفع مشكلات رايج در نصب و اجراي بازي:

– حتما آخرين نسخه Net Framwork و Directx و Microsoft Visual C++ Runtime  رو نصب كنيد.

– نسخه پيشنهادي براي نصب PES 2018، فقط و فقط ويندوز 10 هست. دوستاني كه با اجراي بازي در ساير سيستم‌عامل‌ها به مشكل برخوردن، پيشنهاد مي‌كنيم آخرين نسخه از سيستم‌عامل ويندوز 10 را دانلود و بر روي سيستم خود نصب كنن.

– درايور كارت گرافيك و تمامي سخت‌افزارهاي سيستم رو به آخرين نسخه ارائه شده بروزرساني كنيد. علاوه بر اين، براي رفع مشكل لگ زدن بازي، سيستم را از قسمت Control Panel > Power Options بر روي High-Performance تنظيم كنيد.

– آنتي‌ويروس خود را در تمامي مراحل غيرفعال كرده و فولدر بازي را در حالت قرنطينه قرار دهيد.

– در صورت بروز مشكل در استخراج فايل‌هاي فشرده، WinRARرا به آخرين نسخه بروزرساني كنيد. در صورت برطرف نشدن مشكل، فايل‌هاي آسيب ديده را Repair كنيد و در صورتي كه مشكل همچنان پابرجا بود، پارت‌هاي معيوب را مجددا دانلود بفرماييد.

– اجراي بازي بر روي سيستم‌هاي Dual-Core به هيچ وجه توصيه نميشه. اگر كارت گرافيك سيستم شما به اندازه كافي قوي باشه، نيازي به رم 8GB نبوده و در حافظه‌هاي پايين‌تر نيز امكان اجراي بازي وجود دارد.


توضيحات نصب نسخه FitGirl بازي:

– در هنگام نصب، تيك گزينه‌هاي اضافي را برداريد و سپس اقدام به نصب بازي كنيد. گزينه‌هاي اضافي شامل، دايركت‌ايكس، ويژوال سي‌پلاس‌پلاس و … هست كه بايد به صورت دستي نصب كرده باشيد.

– براي رفع ارور Ztools has stopped قبل از شروع نصب بايد تيك گزينه limited RAM رو بزنيد.

– اين نسخه نيازي به كرك نداشته و بعد از نصب، كرك بازي به طور خودكار اعمال خواهد شد.

 

مشخصات
  •  فرمت : EXE
  •  حجم : 22.8 + 9.06 + 9.83 + 3.9 گيگابايت
  •  منبع : ياس دانلود
  •  رمز : www.yasdl.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد